معرفی عطر ادکلن کالوین کلین بیوتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 10 ارديبهشت 1400
بازدید : 137
نویسنده : مدیر سایت

معرفی عطر ادکلن کالوین کلین بیوتی

عطر ادکلن زنانه کالوین کلین بیوتی Calvin Klein - Beauty، عطری ظریف، باوقار و بسیار لطیف، گُلفام و بسیار خوشبو از برند کالوین کلین است. طبع عطر معتدل است و برای روزهای سرد وگرم و معتدل سال مناسب است. عطر ادکلن زنانه کالوین کلین بیوتی رایحه ای شدیداً اغواگر و فریبنده دارد که در یک بطری ظاهری ساده و کلاسیک عرضه شده است.

برند کالوین کلین آمریکایی عطر کالوین کلین را در سال 2010 معرفی و عرضه کرد. این برند برای ساخت ادکلن اصل کالوین کلین بیوتی از چند رایحه بسیار قوی به نام های گُل ختی، گل یاس و سدر استفاده کرده است. رایحه ملایم عطر مناسب استفاده در هر شرایطی است و محدودیی ندارد. به عنوان مثال می توانید آن را در تمام طول روز اگر در محیط کاری حضور پیدا می کنید یا در منزل هستید استفاده کنید. اگر به مهمانی دوستانه یا حتی شبانه و رسمی دعوت هستید، عطر ادکلن زنانه کالوین کلین بیوتی گزینه بسیار مناسبی است.
عطر معتدل و چهارفصل کالوین کلین بیوتی را در تمام روزهای سال بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. در روزها و شب های گرم تابستانی یا روزهای خنک بهار پاییز. شب نشینی های طولانی و دورهمی های دوستانه را بسیار جذاب تر و دلنشنین تر کنید.

رایحه گلی و خوشبوی ادکلن زنانه کالوین کلین بیوتی اغلب محبوب بانوان جوان و زیبا است.

برند آمریکایی کالوین کلین

برند آمریکایی کالوین کلین Calvin Klein نه تنها در کشور آمریکا بلکه در سراسر جهان بسیار محبوب است. این برند مشهور تولیدات زیاد و متعددی دارد که هر کدام به نوبه خود در میان خانم ها و آقایان طرفداران بسیار زیادی دارد. کالوین کلین به تولید محصولات در سبک کلاسیک و مینیمال شهره است. محصولات این مجموعه شامل لباسهای غیر رسمی، لباس زیر و عطرهای مختلف است. از ابتدا که شروع به تولید لباس جین کرد، شلوارهایی با طرح چاپ پشت شلوار تولید کرد. این شلوارها خیلی زود در میان مردم جا افتاد و محبوب شد. محصولات کالوین کلین در دنیا با نام اختصاری “CK” شناخته می شود. کالوین کلین اولین عطر خود را در سال 1981 به بازار معرفی کرد.

در میان تنوع محصولات کالوین کلین عطر از دیگر محصولاتش پرفروش تر است. عطرهای برند با وجود اینکه قیمت ارزانی دارند اما کیفیت، پخش بو و ماندگار مناسبی هم دارند و آن یکی از دلایل فروش بالای عطر ادکلن های کالوین کلین در سراسر جهان است. طرفداران عطرهای کالوین کلین در سراسر جهان هستند. این برند محبوب چه در میان نوجوانان، جوانان، میانسالان و یا حتی کهنسالان طرفدراران بسیار زیادی دارد.





:: برچسب‌ها: عطر زنانه , ادکلن زنانه , کالوین کلین , عطر برند ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com